Poručivanje putem web prodavnice je jednostavno. Na početnoj stranici imate prikaz čajeva iz svih selekcija a sa leve strane nalazi se polje sa kategorijama u kojem su podeljeni proizvodi po kategorijama. Klikom na određenu kategoriju i  proizvod, otvara se stranica za traženi artikal u kojoj se nalazi detaljan opis, karakteristike proizvoda i cena.

Ukoliko se proizvod prodaje na komad pritiskom na + ili upisivanjem cifre određujete koliko komada dodajete u korpu. Ukoliko se proizvod prodaje po gramaži, najpre treba odrediti koje standardno pakovanje proizvoda želite (50g, 100g), a zatim i koliko komada u toj gramaži. Osnovna prikazana cena je za pakovanje za 50g, a za druge količine se proporcionalno menja.Primetićete i dugme DODAJ U KORPU. Klikom na to dugme ubacujete proizvod u Vašu virtuelnu korpu na web sajtu.
Sadržaju Vaše korpe i opcijama za izmene uvek možete pristupiti preko ikonice u gornje desnom uglu glavnog menija. Na ovoj ikonici će pisati i broj artikala trenutno u korpi. Takođe možete pristupiti i pritiskom na dugome PREGLED KORPE, koje će se pojaviti odmah nakon dodavanja nekog od proizvoda u korpu.

U okviru stranice KORPA, možete obrisati neki od proizvoda, kao i povećati ili smanjiti količinu. Nakon što završite sve promene neophodno je pritisnuti dugme OSVEŽI KORPU, kako bi se ažurirala cena.
Kada ste završili operacije stavljanja željenih artikala u korpu i želite da završite sa kupovinom to ćete uraditi klikom na dugme PORUČIVANJE, koje se nalazi na dnu stranice KORPA.

Otvoriće Vam se nova stranica PORUČIVANJE, gde ćete uneti svoje podatke i adresu dostave i ukoliko je sve u redu klikom na dugme PORUČI Vaša narudžbina kreće u obradu.

 

Opšti uslovi:

  1. Nakon prijema porudžbine, izvršićemo potvrdu vaše porudžbine putem maila ili telefonom
  2. Prodavac se obavezuje da poručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku
  3. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca pre nego što potvrdi porudžbinu
  4. Za svako otkazivanje pošiljke pre nego što je otpremimo ne snosite nikakve troškove
  5. Visina troškova dostave se obračunava po važećem cenovniku post expressa.
  6. Upotrebom ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja i slažete se da ste obavezni da ih poštujete, kao i sve druge primenljive zakone i propise. Ukoliko ne prihvatate ove uslove, nemojte koristiti ovaj internet sajt.

Sve cene su izražene sa PDV-om.
Isporuku poručenih proizvoda možete očekivati u roku  4 radna dana od trenutka porudžbine.

Za kupovinu od preko 4000 dinara stičete pravo na besplatnu isporuku za sve porudžbine na teritoriji Srbije.

Plaćanje se može izvršiti na dva načina:

  1. Plaćanje pouzećem prilikom preuzimanja porudžbine. Kuriru plaćate iznos računa i troškove dostave.
  1. Plaćanje preko računa isključivo pravnim licima i to pod ranije dogovorenim uslovima.

PR Cimbal  garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi odgovaraju specifikaciji sa sajta.U slučaju odstupanja sa opisom ili defekta određenog artikla obavezujemo se da isti vratimo bez nadoknade. Prilikom reklamacije potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa računom. Defekat neće biti uvažen za artikle do čijeg je loma ili oštećenja došlo nepravilnom upotrebom.

U slučaju povraćaja kupljenih proizvoda neophodno je vratiti ih ispravne i neoštećene sa računom i pratećom dokumentacijom. Troškove povraćaja robe snosi kupac  a povraćaj je moguć u roku od 14 dana od momenta prijema pošiljke.
PR Cimbal će nakon uvida u ispravnost vraćenog proizvoda izvršiti povraćaj uplaćenog novca. Novac će biti vraćen direktno na tekući račun kupca.
Odmah po prijemu reklamacije, kupac će biti kontaktiran kako bi se upoznao sa procedurom povraćaja robe. Dužni smo kao trgovci da bez odlaganja izvršimo povraćaj uplate koju smo primili od potrošača, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je primio obrazac za odustanak od kupovine. Uvek ćemo se potruditi da svaka reklamcija bude rešena na obostrano zadovoljstvo.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, ukoliko se reklamacija odnosi na količinu, odstupanje u vrsti proizvoda, kvalitet ili oštećenje, imate pravo na reklamaciju. Kao prodavac, dužni smo da potrošaču izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) PR Cimbal odgovara za robu koju prodaje u periodu roka trajanja iste na prelazak rizika na potrošača. Zakonska odgovornost PR Cimbal ne postoji ako isporučena roba:

  1. odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  2. ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja
  3. ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste
  4. po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe

Sve reklamacije možete nam poslati na naš mail office@cimbal.rs  ili nas kontaktirati na 060 334 56 36
Na svaku eventualnu reklamaciju odgovorićemo u najkraćem mogućem roku a najkasnije u roku od 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.

Odbijanje reklamacija

U slučaju da odbije reklamaciju, prodavac je dužan da:

-pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)

– potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanje spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje  potrošačkih sporova.

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi prodavcu u roku od 24h od prijema robe.Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Pravo na reklamaciju od strane PR Cimbal  potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja ili nepažljivog skladištenja robe.

 

Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o kupcima se obavlja u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca obevezno se unose samo neophodni, osnovni podaci o kupcima i podaci neophodni za uspešnu realizaciju naše usluge. Dodatne podatke koji su potrebni za bolje informisanje kupaca i kreiranje posebnih, prilagođenih ponuda, kupci unose opciono. Kupci u svakom trenutku mogu izmeniti ili obrisati neki od podataka koji su uneli ili zatražiti brisanje svih ličnih podataka koje su uneli i koji se čuvaju u našem sistemu. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima zbog obavljanja posla budu dostupni ovi podaci, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.